Uncategorized




Assalamu’alaikum..

Lame gak x update blog nh…

Nak kate bz tu x la…cme mngu lpas kne musibah skit..terpakse cuti seminggu…domam…

Tah ape crite MPM skrg…time pengudian aritu aku lepak2 kat rumah…x d rezeki nak pi ngundi..hope MPM kali ni power2 walaupun sume nampak hambar jek….

Alhamdulillah Gaza telah aman “seketika”.. Kerana ingtlah bahawa kita tidak boleh mempercayai kata2 org yahudi laknatullah tersebut..ketika hampir ke gencatan senjata..mereka mengebom Gaza dengan segala macam senjata yang mereka ada..sehinggakan Gaza yang mana dahulunya sebuah bandar hanya tinggal debu2 yang berterbangan…

Gaza sebelum perang.

Gaza saat ini.

Kalaulah tempat kita yang berlaku perang begini..entah apa yang kita lakukan….

Kereta kebal Israel Laknatullah sedang bersiap untuk menyerang Gaza di saat gencatan senjata ingin dilaksanakan…

Bersyukurlah dengan nikmat yang Allah berikan ini..jangan suatu hari nnt kita akan menyesal tak sudah…

OK la..nak siap pi kelas..pagi ni kelas fiqh..dorg ad keje..aku x d la plak time tu..tah ape yg ustaz nak bg nnt….jom…

Wassalam…

Advertisements

dark
Basmalah
Salam ‘Alaik…

Pekabo sume..

Alhamdulillah siap gak assignment aku ni..

Narnyer da lewat 2 hari..wakaka….selamber…harini ngadap komputer jek..mentang2 la da bawak pc sendiri..huhu..kalo x mst tdo..keje pon x buat…
Mudah2an dengan kemudahan yang ada ni dapat aku gunekan sebaik mungkin untuk masa depanku dan keluargaku serta saudara seIslamku..
Moga Allah berkati segala usaha kita semua…
Palestine??
Masih tiada berita baru..kalo ad nnt aku post lg..

Fuh…tngl 1 laptop jek lg x dpt repair… si Izzah punyer..tah ape ad dalam tu… nak bukk pon x blh.. bateri x der..nak charge plak…x masuk..hampas tul…. ble la die nk ajak aku beli laptop baru..huhu…

Ahad ni nak pi KLCC..sape nk ikut angkat tangan… cepat la!! x der x per la…hehe…

writehand2

cun tak?? membe aku tulis time form 4 dulu..skrg ni die amk perbankan Islam..kat mne?? SIIUC la..mne lg..huu…thx to him..

ok la geng…nak tdo…jom..

Wassalam….