dark
Basmalah
Salam ‘Alaik…

Pekabo sume..

Alhamdulillah siap gak assignment aku ni..

Narnyer da lewat 2 hari..wakaka….selamber…harini ngadap komputer jek..mentang2 la da bawak pc sendiri..huhu..kalo x mst tdo..keje pon x buat…
Mudah2an dengan kemudahan yang ada ni dapat aku gunekan sebaik mungkin untuk masa depanku dan keluargaku serta saudara seIslamku..
Moga Allah berkati segala usaha kita semua…
Palestine??
Masih tiada berita baru..kalo ad nnt aku post lg..

Fuh…tngl 1 laptop jek lg x dpt repair… si Izzah punyer..tah ape ad dalam tu… nak bukk pon x blh.. bateri x der..nak charge plak…x masuk..hampas tul…. ble la die nk ajak aku beli laptop baru..huhu…

Ahad ni nak pi KLCC..sape nk ikut angkat tangan… cepat la!! x der x per la…hehe…

writehand2

cun tak?? membe aku tulis time form 4 dulu..skrg ni die amk perbankan Islam..kat mne?? SIIUC la..mne lg..huu…thx to him..

ok la geng…nak tdo…jom..

Wassalam….